Saturday, October 14, 2006

爱与不爱,已经不重要了。

我不要分心。Because I can't afford to.
祈祷有一天我和你都会看到真相.
Though it was really awkward to meet you for the first time since after you expressed your feelings to me. But one thing never changes.... we're still as crappy as before.
我学到了一个道理: 在感情上, 不要有渴望. 因为' 渴望 ' 会导致有' 贪 ' 的心态.
============================

来一点童真吧.. 哈哈!


"当我们同在一起,在一起,在一起.
当我们同在一起, 真快乐无比.
你对我笑嘻嘻,我对你笑哈哈.
当我们同在一起, 真快乐无比"


压力啊! 2 more weeks...

24小时没睡过.....我是SUPERWOMAN! HURRAY!

No comments: